//SA
Pray For Gaza
Sunday, November 18, 2012 • 12:03 AM • 0 comments
SALAM :)

haaaaaaaaaaaaaaaaa , bosan bosan bosan bosan nyaaaa . sekarang twitter dah lain kan ? ramai yang dah menuju kea arah kebaikan , hahaaha ! yeaa serius , dari pandangan aku lahh . semalam aku tengok berita pasai perang kat Gaza tuh , YA ALLAH , sedih nya aku tengok . ramai yang terkorban sampai bekalan ubat pown tak cukup . tadi aku tengok berita , perang tak habeh-2 lagi . bom meletup sniy sana , takut aku tengok . kita kat sniy mampu berdoa untuk mereka disana jea #prayforgaza :')
kat twitter ramai yang dowk tweet , israel nak serang malaysia lah , israel nak robohkan masjid Al-Aqsa lah , israel nak penggil dajjal lah , kiamat nak dekat and macam-2 lah wehh . bagi aku , korang sebarkan macam benda yang tak pasti jea . berita pown tak siar pown berita sebegitu rupa , tapi korang awai-2 dah tahu pasai semua tuh . astagfirullah , tak baik lah korang nak sebarkan benda yang tak pasti . lebih baik dengaq dari berita , tak payah nak dengaq dari orang lain . aku bukan nak tunjuk baik kea apa , aku tahu benda tuh mayb betul ataw tak betul tapi hati-2 lah sebelum nak sebarkan benda yang macam tuh . lebih baik berdoa kepada ALLAH supaya benda tuh tak berlaku . okayy lah malas nak cakap banyak sangat korang cakap aku apa pulak , tapi ada betul nya aku cakap kan . NOBODY LIKES ISRAEL !

'Ya Allah, kau lindungilah bumi Palestin dari kekejaman Israel . Amin'
#PrayForGaza

Walaupun dalam keadaan berperang , mereka still boleh solat . Allahuakbar :)



PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • 50 Things About Me ! Jemput lah membaca .
  • School Holiday :D

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.