//SA
Bash Kpop ?
Friday, November 23, 2012 • 11:47 PM • 0 comments
SALAM :)

Hai ! hahhhh , apa jadi kat twitter harini . ramai yang tengah bash seseorang yang bernama ayuni . sapa tuh ? TL aku penuh dengan nama dya . bila aku p siasat apa yang berlaku , rupa-2 nyaa si ayuni ny taksub dengan kpop sampai mengaku yang dya orang korea , padahal dowk kat malaysia . siap cakap dya malu dengan malaysia , hemm kebodohan apakah ? hahaha ! then , aku siasat lagi . ohhhh , semalam ada shout award dekat 8TV , then lepa ada jemput artis korea iaitu nu'est dengan vixx , bole lah aku kenal group ny sebab kat music bank ada diorang . and then malaysia jemput artis korea ny buat konsert kat shout award , tiba-2 masa tengah lepa buat persembahan ada yang BOOO dan ada yang baling kasut or sampah kat diorangg , tak pasti lahh . tapi aku tengok kat youtube tak dak pulak benda yang melayang kea arah stage , tengok lepa buat persembahan okayyy jea .

Mayb tak nampak sangat . pasal BOO serius aku dengaq clear sangat . yeaa lahh , orang dah anti kpop mesti BOOO kan . thenn , si ayuni ny pulak kecewa sebab orang malaysia buat macam tuh . aduhaaaiii , aku minat kpop tak dak pown rasa kecewa . cehhhhhhhhhh , tapi kat twitter ada orang bash pasal kpop macam-2 , ada jugak lah terasa nak p tumbuk orang tuh . tapii bila pikir balik alahhhh suka hati lepa lahh . janji aku minat tak kacaw sapa pown . and harituh kat propaganza kan sam bunkface cakap dya anti gila dengan kpop . hemm , yea lahh mereka artis malaysia , so lepa pown ada hak nak bash artis korea . hemm , sedih aku dengaq sam bunkface cakap macam tuh :') sam bunkface pown jadi trending dekat twitter sekarang . apa-2pown aku tetap dengan BTOB aku , hoho

Aku pown naik pening baca tweet-2 lepa tuhh . tadi TV9 ada tweet , kalau sapa yang tak dapat tengok shout award semalam bole tengok kat TV9 harini pukul 10.30 malam . aku nak tengok , nak tengok ! aku nak tengok sebab ada JOZAN , yang tuh jeaa , hehehehe :) tapi yang aku heran yang anti kpop pown ada yang dowk goyang bontot menari gangnam style , bukankah gangnam style itu korea ? 'berfikir seketika'

Biarlah asalkan lepa bahagia . tadi kan , aku bukak pageviews blog aku . 45 pageviews untuk semalam , tudiaaa sapa lah agaknya dowk membaca post-2 aku yang lama-2 tuh aa , nak tahu jugakk . story aku ny tak sebest story orang lain , so sorry lah kalau ada tersilap bahasa untuk yang post-2 lama tuh aa , sory kayyy . kayyy lah dah panjang dah aku story ny so, baaabaaaai :)




PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Pray For Gaza
  • 50 Things About Me ! Jemput lah membaca .
  • School Holiday :D

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.