//SA
Wish Me Luck , Tomorrow :D
Tuesday, December 18, 2012 • 8:22 AM • 0 comments
Assalammuailaikum dan selamat malam . huh ! dah pukul 12 tengah malam , tepat ! makna nya kurang lagi beberapa jam jea lagi . Ya Allah , asal lah aku ny gelabah gila . dah berapa hari dah rasa nervous satu macam . semenjak dua menjak ny memang aku dowk pikir jea pasal result . aku cuma takut tak bole nak banggakan keluarga aku . hope sangat esok bila dapat result , and result tuh bole banggakan mama anda ayah . kat TL twitter aku ramai yang tweet pasal result PMR esok , lagi lah bertambah nervous . hemm , malam ny confirm tak bole tidur punya . semalam pown aku tak bole tidur . pukul 3 setengah pagi baru bole tidur . dengan adik aku pown sekali tidur lambat , hahaha kami siap layan running man lagi . then baru lah bole tidur . sekarang aku makan pown dah tak lalu . harini mama goreng koey teow , aku tak makan pown . serius ! tak lalu langsung . and tadi aku makan nasi goreng , last suapan aku , aku rasa macam nak termuntah balik . haishhh , ny kes asyik teringat pasal result jea . ny mesti start harituh aku pegi kenduri . kalau aku makan banyak jea mesti nak termuntah balik . dan semalam , pening kepala tiba-2 . aku ingat nak demam dengan sakit tekak . bila aku berdiri jea , mula lah kepala pening macam nak tumbang jea . asal lah dengan aku ny , hope nanti lepas dapat result tak maw jadi macam ny lagi . aku try nak tidur awai tapi tak bole lahhh . hemmm :/

esok semua set tempat nak jumpa kat mana . harini fon aku berdering sajaa . and esok sekolah kami kena pakai baju sekolah lengkap ! lengkap kayyy . memang esok p sekolah nak belajar sekali kann -,-' . aku dengaq sekolah teekay bole pakai baju bebas . hemm , mula-2 dah rancang nak pakai baju bebas lepas-2 terbaca tweet lepa-2 tuh terpaksa tukaq plan pakai baju pj . tak kan lah pakai baju pj pown tak bagi masuk sekolahh . orang nak amek result jea pown . cikgu pown jangan lah dera kami . aku pulak tak dak kedit ! haishhh , tapi lagi bagus tak dak kedit bukan sapa-2 nak text pown kann . member-2 aku text pown aku terpaksa kowl guna fon rumahh . hah ! esok pagi nak kowl sorang-2 suruh pakai baju pj . Una text aku tadi , dya nak gerak aku mangkit esok . hahaha ! dya jadi jam loceng aku esok , hoho ! sorry Una aku tadak kedit nak reply . you know me , malas nak topup . sekarang kalau topup mesti ada tarikh luput . sebab tuh lah aku malas nak topup . and esokk , bersedia lah anda untuk menjawab soalan-2 tentang result anda . hahaha ! kayyy lahhh , lagi sekali aku nak wish good luck to all batch 97 , hope lulus and cemerlangg , aminnnn :D dan insyaallah esok aku nak balik rumah dengan keputusan yang berjayaa , aminnnn :D doakan aku kayy :)


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Cerita PMR ku :D
  • Bash Kpop ?
  • Pray For Gaza
  • 50 Things About Me ! Jemput lah membaca .
  • School Holiday :D

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.