//SA
Aku Lulus , Alhamdulillah :D
Wednesday, December 19, 2012 • 11:42 PM • 0 comments




 Assalammuailaikum dan selamat petang to all readers :) semalam tak sempat nak update post lah . sebab semalam buzy sikit , hehe . malam semalam ingat nak update , tapi terlalu penat sangat . semalam pown tidur awal , pukul 12 dah tidur sebab tersangat lah penat . harini kaki aku sakit coz semalam banyak berjalan . badan-2 pown tengah sakit ny . and harini dowk rumah rehat-2 japp . hah ! macam mana result korang ? mesti straight A kan ? congrats kepada sapa yang dapat straight A tuh . banyak blog aku baca semuanya dapat straight A , ada yang dapat 7A 1B lah , 6A 2B lahh . tahniah lah aku ucap kann . tak nak tanya result aku ? hahahaha ! aku segan nak bagitaw lahh , yeaa lahh aku bukannya pandai sangatt . tak payah taw lah naah , malu aku nak bagitaw . hahaha !

Nak taw aku dapat apa , meyhh-2 aku nak story sikit macam mana semalam kat sekolah . semalam mangkit pukul 9 lebih macam tuh , masa Una kowl gerak aku , masa tuh baru aku mangkit . pagi tuh aku tak makan langsung , yea lah nervous punya pasal . pagi tuh aku online dulu , dengaq lagu kuat-2 bagi hilangkan nervous aku ny sikit . then masa aku nak keluaq rumah , Una kowl aku . dya cakap dya dah amek result dah , dya cakap dya lulus . dya p amek dengan mak dya . aku dengaq dya cakap macam tuh terus aku gelabah , pakai tudung pown cincai-cincai jea . aku p sekolah jalan jea , tak dak sapa nak hantaq pown , sedihhhhhhh . sampai-2 sekolah , Una cakap Cyeaa tengah tunggu aku nak amek sama-2 . Una cakap , kalau pakai baju pj tak bole amek result , and kalau pakai baju pj kena mai dengan parents . lagi lah aku cuak masa tuh sebab aku pakai baju pj dengan jean . tapi aku tengok ramai yang pakai baju biasa bole jea amek result . then Ika dengan Anna mai . Ika mai dengan bapak dya , Anna pulak pakai baju biasa . dah sampai semua , first aku dengan Anna nak p amek result , cikgu tak bagi , cikgu cakap mai dengan parents dulu baru bole amek . haduihhhh , masalahh pulak dahh . yang Anna dah nangeh-2 dah sebab tak bole nak amek . aku cool jea , sebab aku dowk geram dengan cikgu .

Kali kedua aku p dengan Aisya , aku dowk tepi Aisya tak cakap apa-2 lagi , cikgu sebelah menyampuk dya cakap , kalau bawak kawan mai amek pown tak bole , kena bawak parents dulu baru bole . Ya Allah , aku diam jea , macam mana dya taw . nasib baik lah MYA ALIA jadi penyelamat aku . Mya ada kat luaq sekolah dya cakap dya segan nak masuk , then Una suruh masuk suruh menyamar jadi jiran aku . then , lepas Mya cakap yang dya jiran aku , cikgu aku dengan cikgu sebelah dowk bincang nak bagi kea tak . akhirnyaa , cikgu bagi jugakk . sebelum cikgu nak bagi result kat aku , cikgu tanya macam-2 kat Mya , tapi aku taw cikgu mesti taw yang kami bohongg . dah cikgu tak maw bagi terpaksa lahh kena bohong . masa aku dowk tulis nama , result aku cikgu bagi kat Mya . lepas-2 keluar dari kelas tuh Mya cakap wehhh , hang  ada A satu . bila jea aku tengok , betul wehh . kayy aku bagitaw aku dapat berapa 1A 1B 3C 3D . hah ! ABCD semua aku amek . Alhamdulillah aku lulus ! walaupun satu A jea aku tetap happy . A tuh BM . B tuh Kh . A BM wehhh ! aku punya lah dowk risau pasal karangan aku akhirnya dapat A memang syukur alhamdulillah . lepas dapat result tuh kami semua lepak kat Giant sembang-2 kejap . and member aku semua dowk perli aku sebab aku dapat A and suruh belanja lepa . hello , 1A jea kayy bukannya 8A . and member-2 aku semuanyaa lulus . tadak A pown tak pea wehh janji kita dah berusaha sedaya upaya kita . SPM ada lagi kann . dugaan aku amek result semalam , mayb dugaan tuh yang memberi aku 1 A haha , entah lahh .

Lepas balik dari sekolah , kami plan p BJ . nak karok , memang puas lah karok semalam . and semalam memang bertuah sangat sebab SUMMEE dapat berkumpul lagi . serius ! kami langsung tak plan nak jumpa . tiba-2 semalam Eika mai BJ . nak taw SUMMEE tuh sapa . tengok picture pertama tuh . walaupun tahun ny kami berpecah ada yang dowk Perak dak yang dowk Penang tapi kami tetap bersatu . lepa lah member-2 aku . kami pown bole bahagia .

Aku tunjuk kat mak aku aku dapat 1 A mak aku juz cakap 'aku tak maw tengok D C ny' hemm , malam tuh aku nangeh terus bila mak aku cakap macam tuh . mak aku nak aku dapat sekurang-kurangnya 3 A tapi hanya 1 A jea aku dapat bagi kat keluarga aku . mak aku diam jea . then mak aku asyik cakap 'hang nak p sekolah mana' niat hati aku memang nak pindah dari sekolah tuh . tapi insyaallah , nati aku pikir-2 kan balik .

Kayy , dah panjang dah ny aku bercerita so , congrats kepada semua budak-2 PMR :D


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Wish Me Luck , Tomorrow :D
  • Cerita PMR ku :D
  • Bash Kpop ?
  • Pray For Gaza
  • 50 Things About Me ! Jemput lah membaca .
  • School Holiday :D

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.