//SA
Happy new year !
Tuesday, January 1, 2013 • 1:20 AM • 0 comments
Assalammuailaiikum dan selamat petangg to all readers :) 
First nak wish Selamat Tahun Baru 2013 kepada semuaaa . sekejap jea dah masuk 2013 . terasa bagaikan mimpi , aicehhhhh . hope pada tahun 2013 ny , akan lebih baik dari sebelumnya , Aminnnnn .
Hah ! semalam mesti ramai ann yang sambut new year . tadi berita tunjuk kat Penang jalan raya sesak habeh , memang tersangat sesak . whooo , yea lahh kat padang kota ada artis datang buat konsert . semalam aku tengok bunga api kat tv jea , hahaha ! 

Semalam , memang hari paling best and takkan penah aku lupakan . dan semalam keng jugak lah sebab p sekolahh . sebenarnya budak form 4 tak payah p pown sekolah semalam untuk pendaftaran . tapi kami ny kalut sangt nak p , kan dah malu . nasib baik lah cikgu tak marah . tapi bagus jugak p sekolah semalam dapat jumpa member-2 aku . and semalam Ika ada plan nak pegi BJ and Pesta . tapi sayang nya masa tuh Una dgn Mirae tak bole ikut . mula-2 kami plan nak p 3 orang jea , aku , Anna dgn Ika . then Ika ajak Cyea , Ain dgn Frisya . pukul 4 macam tuh kami sampai BJ . just Cyea , Ain dgn Frisya tak ikut sebab lepa p terus Pesta . so , kami p BJ then karok sat and then aku nak beli beg sekolah . dekat-2 pukul 5 petang macam tuh , kami p tunggu bas . haremmmm , tunggu bas macam asdfghjkl , bas semua nya penuhhh . last-2 dapat jugak bas . bas tuh berhenti dekat-2 dgn QB kat Hammer Bayy . kami terpaksa berjalan lebih kurang 1 km macam tuh , untuk sampai kea Pesta . kami sampai pukul 7.30 macam tuh . perhhhhh , dah lah berjalan kaki memang terbest gila lahh . yang lepa 3orang tuh dah sampai dah pown . tak pea lah lepa ada orang hantaq kami ny terpaksa naik bas , dah naik bas kena jalan kaki pulakkk , sedihhhhhhhhh :/

Lepas-2 sampai , semua dah berkumpul dah , Ika macam biasa dengan boy dyaa , then tiba lah masa nak naik permainan . hah ! tahu tak semalam aku naik permainan apa ??? haahaha ! permainan tuh yang pertama dan yang terakhir aku naik , sumpah aku tak nak naik dah benda tuh . aku naik CHALENGGER yang aku nak sangat naik harituh . yes ! yang benda bulat , berpusing tuh dan menhayun kea kiri kea kanan tuh lah . first Cyea ajak naik , tak pea lahh . masa tuh aku dah getaq satu badan dah , masa dowk beratur nak naik . aku macam nak patah balik jea p kat Ika , masa tuh aku , Cyea and Anna yang naik . Ika ada kat bawah , dya tuh tak maw naik katanyaaa gayatt ! lepas-2 jea duduk atas kerusi tuh , aku pegang tangan Cyea kuat-2 whoo , serius takutt wehh first time aku nak permainan macam tuh . benda tuh menhayun punya tinggi wehh , aku punya menjerit tak maw , maw oooo . aku menjerit nama Cyeaa , menangeh-nangeh aku . biasa aa aku suka buat teruk . and masa naik tuh mata aku tertutup , aku tak mampu nak bukak mata . tinggi gila siot , masa benda tuh menhanyun , aku rasa macam aku dowk atas angin . jantung aku pown ikut menhayunn . lepas-2 stop , aku terhuyung hayangg pening gila . memang best lahh , Cyea cakap tak pea hang dah cuba dan hang dah cabar diri hangg . hemm , nasib baik dya bagi semangat . Cyea lah yang bagi semangat kat aku masa kat atas tuh . aku jerit nama dya , then dya cakap rilek Syira , tutup mata hang jangan bukak . hahaha ! serius lawak kowt . 

So chalengger aku dah naik dah , yang masa tuh aku nak sangat naikkk . lepas tuh , tengok pulak si Ika ny naik coaster . lepas-2 tuh , kami p main benda yang kalau menang dapat teddy bear lahh , keychain lahh . first aku main bola ping pong apa kejadah entah , taw dapat apa , dapat keychain kasut selipar , puihhhh . aku dgn Ain dapat benda tuh . then kami main macam-2 lahh . ada satu permainan ny , lucky number . 2 token dapat 5 kad , dalam kad tuh ada number taw . number yang lucky ialah number belakang semuanya 5 kalau dapat lucky number tuh dapat teddy bear , wehh bukan teddy bear yang buruk-2 tapi tedy bear comey kowtt besar-2 pulak tuh . first kami main aku , Ika , Frisya , Ain dgn Anna . kami 4 orang tak dapat taw sapa yang dapat , Frisyaaaaaaa !
mula-2 Cyea yang amek kad tuh then dya p bagi kat Frisya , so Frisya lah dapat , dya dapat number 75 . haishhh semalam dowk geram dgn dya jea . kami ny tak puas hati lah , then main lagi . still tak dapat . kami main lebih kurang 3 4 kali jugak lah tetap tak dapat . buang token jea main benda tuh bukan dapat apa . so kami beralih main tangkap itik . so masa tuh aku , Cyea , Ain main tangkap itik then dapat tedy bear kecik jea , hemm sedihh tapi tak pea dapat jugak daripada takdak . and thanks too Ika sebab semalam dya habeh duit dekat seratus jugak lah . dya beli token 50 . perhhh , dya belanja kami semua wehh . memang dya ada cakap dya nak belanja kami . tapi apa-2 pown thanks kat member-2 aku semua sebab belanja aku semalam . tapi sayangg kalau ramai lagi kan best , tapi lepa tak bole nak keluar . tak peaa , lain hari insyaallah kita keluar lagi . and first time aku keluaq dgn hampa p pesta taww . then aku kena balik awal pukul 10 aku dah kena balik . sampai rumah pukul 10 30 , sebab tuh lah aku sambut new year kat rumah jea tengok bunga api dalam tv jea . hahaha !

Harini urat sendi aku memang sakit gila . ingat kan nak demam sebab dua hari kena hujan tapi alhamdulillah sihat-2 saja . jangan dowk demam esok dah lah . dah lah esok sekolahh . hah ! esok sekolah kan . so , selamat kembali kea sekolahh . dah tua dah aku kan . kayy lahh dah panjang dah ny , so see yaaaa baabaai !


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Aku Lulus , Alhamdulillah :D
  • Wish Me Luck , Tomorrow :D
  • Cerita PMR ku :D
  • Bash Kpop ?
  • Pray For Gaza
  • 50 Things About Me ! Jemput lah membaca .
  • School Holiday :D

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.