//SA
S to the A 'Syira Anuar !'
Wednesday, January 9, 2013 • 1:15 AM • 0 comments
Assalammuailaikum dan selamat petangg to all readers :)
Haiii , sekian lama aku tak update post . lama kea ? bagi aku lama lah jugakk . ohh , sebab aku busy sekarang . sejak dah bukak sekolah ny , laptop jarang aku pegang and bukak . biasa lah sekarang dah mula homework bertimbun-timbun . asyik online kowt fon jea lah .  biasa lah aku kan malas sikit , awai-2 tahun dah malas , ish-2 . malas ? aku sentiasa malas , aku ny malas ada tempatnya , tak lah tiap-2 minit aku malas . 
hah , kan aku ada cakap aku nak tukaq kelas kann . ohhyeahhh , aku tak dapat tukaq kelas . sedihhhhhhhhhhhhh :'( bukannya tak dapat , memang aku yang tak maw tukaq . pelik kan aku ? hahaha ! sebenarnya ikut kan hati memang aku nak tukaq kelas , tapi bila fikir-2 kan balik , apa salah nya amek bidang katering kan . family aku dengan member-2 aku semuanya cakap yang sama . kayyyy , terus aku buat keputusan still kelas tuh . ehem-2 , ny bakal chef ny , hahahaha ! then , Cyea cakap cikgu KH form 3 aku , yang pilih aku masuk kelas katering . cikgu yang letak nama aku dalam senarai kelas kateringg . see , cikgu yang letakk . kalau cikgu tak letak mesti aku dah dapat kelas PD . mayb cikgu pilih kami sebab dulu masa belajar KH kami lah paling semangat , and then kami amek ERT sebab tuh lah kowt cikgu letak nama kami . okayyy , benda dah berlaku . terpaksa stay kelas tuh . apa salahnya belajar benda lain daripada yang lain kann . tapi kena keluaq duit banyak sikit lah kalau masuk kelas katering ny . yea lah nak kena beli baju lahh yang tuh lahh . kami belum start memasak lagi cikgu cakap kalau cepat kami beli baju katering lagi cepat lah kami start memasak . baju saja 45 hinggit dengan apron sekali dah dekat 60 hinggit , hemmm . dah lahh aku dengan member-2 aku berpisah jauh . hemmm , nasib baik lah ada si UE 'BFFAE' tuhh , heee . 
isnin , selasa , rabu dan khamis , 4 hari tuh kelas aku balik lambat . penatttt ! tahun ny kena pulun banyak jugakk . tak dak makna nya nak honeymoon . and tiap-2 hari lahh aku jumpa crush aku , hoho . tahun lepas tak lah kerap macam tahun ny . tahun ny , bole dikatakan tiap-2 hari aku jumpa dya kat sekolahh . ohhh , correction tape bukan jumpaa tapi nampak dya dari jauh -,-' hanya kawan-2 aku jea tahu sapa crush aku . lebih baik member-2 aku jea yang tahu . daripada orang lain taw , hemmm benda kecik bole jadi besaq . biar lahh aku yang SS kat dya , and dya tak kenal aku pown tak pea , tapi memang dya tak kenal aku pown . lagi baguss tak payah kenal aku . harituh aku ada sebut crush aku sapa . so sapa yang baca , dapat lah taw klu dyaa . yang tak taw tuh , tak payah taw lahh . kayy lahh , naty kita story-2 lagi kayyy , baaabaii see yaa !


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Happy new year !
  • Aku Lulus , Alhamdulillah :D
  • Wish Me Luck , Tomorrow :D
  • Cerita PMR ku :D
  • Bash Kpop ?
  • Pray For Gaza
  • 50 Things About Me ! Jemput lah membaca .
  • School Holiday :D

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.