//SA
Hari Yang Meletihkan :/
Sunday, January 13, 2013 • 12:22 AM • 0 comments



Assalammuailaikum dan selamat petang to all readers :)
Haiii , haishhh mengantuknya . keja sekolahh pown tak siap lagi ny , malas nyaaa . minggu ny memang tak cukup tidur . letih sangat mayb . tapi bab nak online larat pulakk . oh , itu perkara biasa . semalam sekolah ada buat aktiviti gotong-royongg . hehe , cik syira sangatt rajin pegi kea sekolahh untuk aktiviti tuhh . walaupun masa tuh tak cukup tidur . una ajak so aku pegi lahh . sungguh 'ramai' yang datang semalam . bole dikira dengan jari rasanyaa , hahaha ! kami pegi sebab nak hias kelas . yea lahh , kelas kami papan-2 kenyataan semua kosong . sebab tuh kami datang semalam . lagi pown kelas kami 20 orang saja pelajar . so , kena lah bekerjasama buat semua tuh . korangg scroll kea atas den tengok picture number dua tuh . lawaa kea idokkk aku buat ?? lawa kann ? tengok lah sapa yang buatt . hahaha ! bukan aku sorang jea buat , ada lah pembantu-bantu yang lain . walaupun simple , jadi adooooo . yang poster katering tuh orang lain buat . aku just buat bahasa melayu jea . tekun gila buat semalamm . walaupun tak elok mana kann , janji kami dah buat . ada banyak lagi lah yang tak habeh buat . so mayb minggu ny semua siap . letihh sangat semalam , sampai kaki aku lenguhh gila lahh . dah lah balik jalan , hah terhinjut-hinjut aku jalan . sekarang pown tengah sakitt lagi . 
Thenn , semalam balik sekolahh . ika whatsapp aku ajak pegi BJ . kalau p BJ dah taw lah nak buat apa kann , karokk lahh . first memang aku tersangat sangat malaih nak p . tapi dah orang ajak aku pown pegi lahhh . sejam jea kami karokk . dannn semalam aku nampak kat sebuah kedai ny ada jual cincin , gelang dengan rantai MUSTACHE . wehhhhhhh ! aku nak beli , masalahnya aku tadak duit masa tuh . harga ? errrr , tak payah taw lahhh . kena simpan duit jugak lahhh . tak kira lahhh , kat BJ dowk adaa dahh so tunggu masa jea aku p beli benda tuh . aunty tuh kata mai bila pown tak peaa benda tuh tetap ada kat situ . kayy tunggu yeaa , naty aku p serbu kedai tuuhh . kayyy lahh , nanti kita story-2 lagi kayyy , baaabaaai see yaa !


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • S to the A 'Syira Anuar !'
  • Happy new year !
  • Aku Lulus , Alhamdulillah :D
  • Wish Me Luck , Tomorrow :D
  • Cerita PMR ku :D
  • Bash Kpop ?
  • Pray For Gaza
  • 50 Things About Me ! Jemput lah membaca .
  • School Holiday :D

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.