//SA
asdfghjkl -.-
Saturday, May 25, 2013 • 7:12 AM • 0 comments





Assalammuailaikum :)
Jyeahh , cuti sekolah dah bermula !! but , tak lah brapa happy sangat . cuti 2 minggu ny , dowk rumah jeaa . arghhhh confirm bosan gilosss . baru cuti sekolah aku dah start rindu TeamNonsense dgn Aliff . hari khamis harituh ada sambutan hari guru kat sekolah aku , meriah lah jugakk , walaupown agak boringg . picture pown tak brapa banyakk . haaa nak taw crush aku sapaa , tgk aa picture numb 1 tuh . tuh lah Aliff Yasqi . dya lah crush aku dulu . hensem rite ? yeahh , ramai minat kat dyaa tuh , hoho . so sekarang kami just TTM (teman tapi mesra) hahahaha ! dah lama nak snap picture dua , last-2 dapat jugak akhirnya , berbaju sekolah lagi taww . hari khamis tuh spent time dgn dya lama jugak lah . harini dya text dya cakap dya excident . haaaa , risau gila aku . hope Aliff cepat sembuh . ingat esok bole lah nak hangout dgn dya tapi disebabkan dya sakit , mayb next time jea lah . harini mmg hari sakit hati aku lahh , serius sakit hati aku hanya Allah jea taw . first ingat tak jadi nak hangout esok , tgk-2 Malik kowl tadi dya cakap esok hangout , and nasib baik Una bole keluaq . then aku text Mya , Anna , Mirae and Ika aku wechat jea . Mya off fon , Anna tak reply text aku , Mirae tak confirm lagi and last Ika tak bole p sbb balik kampung esok . benda ny kami dah bincang lama dah taw . first ingat nak keluaq harini , tapi ada yang nak p lawatan , ada yang ada kenduri kena balik kampung . so , aku bagitaw Una kita tukaq p hari ahad . last-2 jadi macam ny , nampak gaya esok keluaq 4 orang jea lah , tak 4 orang , 3 orang jeaaa . bagus wehhh , aku mmg sukaa . lain kali sembang lah macam ******* lagi okayyy . aku tukaq hari sbb harini hampa ada program , hampa pown cakap okay tukaq hari ahad , dah aku tukaq hari ahad , semua tak bole pulakkk . yeaa aku taw , ada yang susah nak keluaq okayy aku faham tapi yang aku bara nyaaa dgn si ...... haishh ingat member jea taw . tak pea lah hampa bole buat kan , tunggu masa aku pulak . aku jaga hati hampaaa , tapi aku tgk hampa macam tak kesah jea pown . asalkan hampa bahagia sudahh . 
Then tadi petang aku dgn kakak aku pegi main boling kat sunshine and then singgah QB jap , kakak aku macam paham jea aku tgh serabut otak masa tuh . aku main boling dgn kakak aku okay pulakk . bila main dgn member aku asyik masuk longkang jeaaa . tgk picture kasut tuh , hahaha ! teka lah kaki aku yang manaa , hoho . okayy lahh , pada member-2 aku yang aku sayangi , hope jaga diri elok-2 and happy selalu , baaabaaii :*


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • 13/5/2013
  • Happy Birthday To My Friends :D
  • Berhenti Berharap ???????
  • Merentas Desa 2013
  • :3
  • Aummmmmmm :*
  • Hangout :)
  • Blaablaaa ...
  • Hari Yang Meletihkan :/
  • S to the A 'Syira Anuar !'

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.