//SA
Berhenti Berharap ???????
Sunday, May 5, 2013 • 12:43 AM • 0 comments
Assalammuailaikum :) hah tekaa aku dengan sapa dalam picture tuh ?? haha , cousin aku yang paling rapat . Iffah Izzati . cousin aku ny sorang jea yang rapat dgn aku , yg lain-2 semua tak brapa sangat . semalam dya mai rumah akuu , yang sekian lama jugak lah tak jumpa dyaa . baru form 2 taw . tapi bila tgk dya hah ! sama tinggi dgn aku dah , hehe :)
semalam family aku ada buat bbq kat rumahh , alahh tak lah buat besaq-2 pown . just kawan bapak aku jea yang ramai . biasa lahh semangat sebab harini hari mengundi kann . hahaha ! kayy harini kat TL penuh dengan politik sajaa , hemm aku hanya mampu baca dan retweet jeaa . aku yang tak taw sangat pasal politik pown dah taw sikit-2 tentang politik , aicehhh hebat kan ? hahaha ! agak membosankan jugak lahh asyik baca benda yang samaa , biar lah asalkan depa bahagia . yang aku nak taw esok cuti sekolah or tak ? ada yang cakap cuti ada yang cakap tak . okayyy -,-' tunggu berita jea lahh . kalau cuti pown elok jugak , sbb nak study ny . hah , selasa dah exam ppt , aku baru study sejarahh . dah lah 2 minggu exam , ohmyyy , jem otak ! wish me luck kayy :)
Hari jumaat lepas , aku dgn set-2 aku pegi main bolingg . aku macam besa lahh main tak pernah nak menang -.- hahaha . well , main untuk seronok-2 jeaa .
Hah lagi satu , ada lah hamba Allah ny cakap aku ny PERAMPAS ! biasa lah di mata hampa aku buat semua tak betul kann . benda dah lepas pown nak ungkit lagi . sebenarnya aku malas nak amek taw , tapi aku geram taw dakk , tak taw story buat macam taww . hang nak cakap sekarang ny aku rampas Aliff Yasqi dari ex dyaa ??? ohh kayy , terserah lah nak panggil aku perampas kea apa keaa , sbb aku dgn Aliff just berkawan . tuh lahh lain kali nak cakap tuh biaq taw beginning cerita dulu kayy sayangg . kalau dari dulu aku taw cerita yang betul , mayb sekarang aku dgn Aliff tak rapat . yang cakap aku perampas pown tadak kena mengena dgn Aliff , see ? aku berkawan dgn Aliff , aku tak kacau sapa-2 pown . punya suka aku lah nak berkawan dgn dya or nak kapel kea tak , ada masalah kea ? so , rasa minat kat Aliff mai cakap kat aku kayy , insyaallah tuh pown kalau aku izinkan okayy honeyy :*


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Merentas Desa 2013
  • :3
  • Aummmmmmm :*
  • Hangout :)
  • Blaablaaa ...
  • Hari Yang Meletihkan :/
  • S to the A 'Syira Anuar !'
  • Happy new year !
  • Aku Lulus , Alhamdulillah :D
  • Wish Me Luck , Tomorrow :D

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.