//SA
ILY :*
Wednesday, May 29, 2013 • 8:59 AM • 0 comments
Assalammaulaikum :)
Holaaaaaa , bosannya malam ny . disebabkan bosan sangat malam ny , time to aku update blogggggg ! internet malam ny agak mengbahabi lahh , lembap seperti siput panjat gunung jea , eh ?

Harini keja aku mengadap laptop jea lahh . dari petang tadi sampai lah malam . serius , aku tak taw nak buat apaa . mengadap laptop pown bukan buat apa pown . online twitter , dengaq lagu kat youtube , karoke sorang-2 , stalk orang dan lain-2 . online twitter pown bukan ada apaa , dah tak larat nak retweet tweet orang . ada telefon pown bukan berdering selalu . aku pegang fon pown sebab nak on wechat and online twitter jea , well orang single macam ny lah woot woot ayat pasrahhh :3

Ahad lepas dah hangout , just 5 orang jea . aku , Mirae , Una , Malik dengan Aliff jeaa . bole lahh happening . terlalu awai kami plan hangout sebab tuh tak ramai . plan awai pown sebab kami dah 'ketagih' nak karokk . 2 kali karokk pulak tuh . then jumpa ex kat BJ harituh , entah lah masih ingat aku kea tidakk . tapi bole tahan lah dya sekarang ny , hahahaha ! okay aku merapu -.-'.

Semalam pegi rumah Mya Alia , dya ajak pegi rumah dya makan laksa . lagipown aku rindu gila kat dyaa , so aku , Mirae dengan Anna jea yang pegi . lepas-2 makan tuh , Mya ajak pegi BJ nak karok . first kami karok kat karoke family apa jadah tah , first time masuk situ . mak aiii , payah nyaa nak pilih lagu . kami pilih lagu saja dah 20 minit . karoke ny kena pilih lagu dulu , baru dapat bilik . dah lah sampai BJ pown pukul 4 45 then pilih lagu 20 minit , haaaa bagus kan . kami 4 orang so semua amek 3 lagu sorang . masuk jea bilik karok tuh , mak aiii kecik nyaaa . adakah itu dipanggil karoke family ? kami sempat nyanyi beberapa lagu jea , sebab Mya bebai dya pilih lagu lain , tapi lagu dangdut yang keluaq , hahaha ! haaa , apa lagi kami blawh macam tuh jea lahh tinggal lagi 3 lagu kowt . then kami p karokk kat karoke yang selalu kami p . agak puas jugak lahh berkaroke masa tuh . duit habeh kat karok jeaa . now , duit dah tadak , hemm nanti nak belanja Mya karok lagi . serius , cuti ny memang aku asyik karok jea memanjangg . tak kenai dah erti jemu , hahaha ! tapi apa-2 pown best aa dowk dengan depa semalam , bergelak jeaa kejaa . dapat jugak lah spent time dengan Myaa . aku dah janji nak belanja dya karok nanti . hemm tak taw lah bila . maybe next week kowt . sekejap jeaa dah nak seminggu cuti . homework baru setengah jea aku buat . dah lah nak kena buat 10 karangan , 5 karangan bm 5 karangan bi . aku baru buat 2 , hahaha ! well , lambat lagi bukak sekolahh , hoho . haaaa , kami tak sempat nak snap-2 picture . satu picture pown kami tak tangkap , sibuk dowk berkaroke kannn . okayy lahh , penat dah menaip ny . so , baaaabaaaiii :)


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • asdfghjkl -.-
  • 13/5/2013
  • Happy Birthday To My Friends :D
  • Berhenti Berharap ???????
  • Merentas Desa 2013
  • :3
  • Aummmmmmm :*
  • Hangout :)
  • Blaablaaa ...
  • Hari Yang Meletihkan :/

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.