//SA
1 Jun 2013
Sunday, June 2, 2013 • 2:47 AM • 0 comments

Assalammuailaikum :)
Cuti sekolah ny aku rajin update blog kan . yeahhh , sbb aku bosan yang teramat dowk kat rumah ny . jeles aku tengok yang balik kampung lah pergi bercuti lah . kat wechat ramai yang upload picture holiday depaa . jeles kay jeles . orang rumah ny asyik kerja so nak pergi bercuti pown tak sempat , sebelum ny ada lah plan nak pergi holiday tapi hemmm , kerja lebih penting kann :')

Berbalik pada topik , semalam aku p dua kenduri . kalau tidak ada tiga kenduri . tapi disebabkan dah tak larat nak makan so p dua kenduri jeaa . memang semalam banyak sangat kenduri . sini sana aku nampak kenduri . then balik dari kenduri kami singgah rumah cik aku , and then cik aku ajak p mandi kolam kat rumah paksu aku . hahaha , excited gila kami dengaq nak mandi kolam , okayy macam budak-2 . rumah pak su aku kat bayan lepas , bawah setia pearl island tuh . kalau tak memang aku nak terjun mandi dalam kolam tuh , tapi semalam aku tak sedap badan so hanya mampu melihat kezen-2 aku mandi jeaa . pemandangan kat kawasan perumahan tuh mmg nyaman gilaa . kalau aku dapat tinggal kat situ , mmg tak keluaq rumah lah aku , hahahaha ! sunyi jea , tapi cina ramai lahh . malam tuh pulak , paksu aku ajak p dinner kat papparich kat e-gate . semalam mmg hari makan aku , hoho :)

Sekarang aku dowk kat rumah keja aku makan jea lahh . bosan jea aku makan . dulu aku makan selalu tak habeh , sekarang dah lain kalau makan mesti habeh . hahaha ! muka aku pown nampak berisi dah . nak keluaq tadak duit , kalau dowk rumah duit masuk tak pea jugakk . nak p kejaaaaaaa , banyak benda aku nak beli ny . semuanyaa terbantut sbb duit habeh . eh-2 ! dah bulan 6 kan . hemm , sat jea kan . bulan depan dah start puasa , aku ganti puasa pown belum lagi ny , heehee . okayy lahh , gtg baaabaaai :)


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Yūjin ^_^
  • ILY :*
  • asdfghjkl -.-
  • 13/5/2013
  • Happy Birthday To My Friends :D
  • Berhenti Berharap ???????
  • Merentas Desa 2013
  • :3
  • Aummmmmmm :*
  • Hangout :)

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.