//SA
Kami Tak Bercouple , Tapi Kami Bercinta :*
Monday, June 24, 2013 • 3:18 AM • 0 comments
Assalammuailaikum :)
Harini dua post aku post . yea lahh , semalam aku nak update tapi wifi problem . so tadi dah bole connect wifi dahh . tajuk aku macam tak bole blawh kann , hahaha ! abaikann jea :D Eh nak taw dak aku pegi mana semalam ? heee , tgk picture atas tuh . tiket konsert ann . tuh tiket crush i yang punyaa . dya bawak aku pegi tgk konsert Sungha Jung tawwww . tiket ny tertinggal dalam beg aku , so hee aku keja nak snap jea lahh . sebenaqnyaa , crush aku ajak pegi tgk konsert , first rasa macam tak pecaya jea , dya cakap kakak dya yang beli tiket semuaaa . konsert ny malam , malam mmg susah sikit aku nak keluaq . pagi semalam aku tanyaa mak aku , tetiba jea angin mak dgn bapak aku baik bagi aku p . haihhh , p tgk konsert dgn crush wehhh :* mmg segan gila lahh , yeaa lah tiba-2 jea ajak aku . kenai tak Sungha Jung ? mohon search youtube atawpown google . dya pemain gitar yang terkenal tuh , dari koreaa . awwww , melting gila kowt aku tengok dya semalam , dowk pulak barisan nak kata depan bole lahh . Ya Allah , dah lah comey , hensem , cute then pandai main gitar pulakk , haishh melting meltingg :) hahaha aku dowk buat teruk pulak -.- dann paling rugi gilaa , aku tak bawak kamera . fon mmg lah ada , tapi fon aku ny sakai sikit , kamera macam asdfghjkl . nak buat macam mana , dapat tgk dya pown dah bagus . and first time naik motor dgn kawan lelaki . sebelum ny tak penah kowt . naik motor dgn crush aku , perhhhh kau , aku macam naik roket jeaa . kalau aku bole melayangg , mmg aku melayang terbang dahh , hahaha . apa-2 pown semalam mmg hari paling bermakna jugak lah bagi akuu . tak pernah-2 aku keluaq dgn lelaki waktu malam , bawak p tgk konsert pulak tuhh , crush aku lah yang lelaki pertamaa . thanks crush sbb dah ajak Syiraa keluaq p tgk konsert , thank youu :* tiga hari berturut-turut dya buat aku happy , hari Jumaat , Sabtu dgn Ahad . bila pikiaq kan balik ann , sedih rasanyaa sbb sebelum ny aku hanya dapat tgk jea member-2 aku sweet-2 dgn boyprend depaa , now aku dah dapat merasa jugakk . kenangan aku kat qb banyakk sangat , kan penah aku cerita , bila aku keluaq dgn ex aku dulu p qb , balik-2 mesti break . haaaa , sbb tuh lah aku risau , sbb dah jadi tiga kali . lepaih hangout jea terus break . andd kali ny aku p dgn crushh , hope tak jadi perkara macam dulu lagi , mana nak taw tiba-2 jea tak maw kawann dgn aku dah , hahahaha ! okayy aku dowk merepek :/ haishhh , walaupown kami hanya berkawan jeaa , aku tetap happy :') lagi sekali thanks crush :*

Sekarangg jerebu kann , serius tadi kat sekolahh mmg nampak ketara . jerebu serang Penang pulak . aku dah lah balik sekolah jalan , sampai-2 rumah jea tadi , mmg sesak nafas wehh , then sakit tekak terus . mmg bole pitamm whoo , nasib baik dah sampai rumahh . nak kata aku pakai mask tuh masa berjalann , mmg aku pakai . nak harapkan orang rumah ny p amek aku balik sekolahh , hahaha ! bertuahh gila lahh . sbb tuh lah aku nak belajaq motor . snng p sekolah naik motor jea nanti . btw , jerebu-2 macam ny jaga-2 lah kesihatan anda , banyak kan minum air . hahaha ! dengaq lah nasihat Syira Anuar ny . okayy lah dah panjang dah ny , baaabaai :)


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • The Best Dayy :)
  • Happy Birthday To Me XD
  • SA sayang AY :*
  • Saya okay Saya dah besar :D
  • 11/6/2013
  • Happy Birthday Ikwaaaaaa :D
  • 1 Jun 2013
  • Yūjin ^_^
  • ILY :*
  • asdfghjkl -.-

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.