//SA
Saya okay Saya dah besar :D
Saturday, June 15, 2013 • 9:47 PM • 0 comments

Assalammuailaikum :)
Lama dah aku tak update blog kan ? eh , lama kea ? bagi aku sehari aku tak update lama taww . hahaha ! tuh bagi aku . now , banyak story nak berstory ny . hari jumaat tuh kami pegi main boling lagi . bulan ny just ada 2 perjumpaan jea . jumaat lepas 14jun dgn jumaat minggu depan 21jun , ehemm-2 , hehe . so minggu depan last perjumpaan . first time okayy aku main dapat score tinggi . kalau tidak asyik 50 kea bawah jea . alahh tak pro lagi , nanti lama-2 pro lahh tuh . hahaha !

Semalam , ada hari kokurikulum kat sekolahh aku . aku budak baik mesti lah hadir . dan tersangat lah membosankan . serius ! tersangat bosan . kami melepak kat tepi kantin then bukak lagu dan berkaroke kat situ . hahaha ! kami tak kira tempat , nyanyi jea kejaa . tak syok langsung hari koko semalam . balik pown awai , and then lepak-2 kat depan sekolah . kesian Aliff , kami ramai-2 buli dyaa semalam , hahaha !
Semalam jugak kami hangout p Bj . Ika lah ajakk , aku kalau sapa ajak mmg aku nak p . first kami p karokk , then kami p main game menari-nari tuh . Ika , Anna dgn Mirae jea yang nari . aku hanya melihat jea konsert percuma depa tuh . bukan main seronok lahh depa menari . aku ? tersangat lah teringin nak menari macam depa , tapi segan aa . hahaha ! then lepas-2 penat bergelak tgk depa menari , kami p makan kat food court Mydin . kami lah paling dowk buat ramai kat situ . dah lah dowk meja tengah-2 . Sakit perut gelak semalam terasa sampai kea harini , bila pikiaq kan balik bole gelak sorang-2 whoo . Mirae dowk cerita pasal ex dya , kami dowk cakap ex dya asal sombong sangat lah apa lah . tiba-2 tukaq topik masuk topik ex aku pulakk . kami gelar kan dya Mr.G . kaw-2 punya kami kutuk dyaa . then Ika , Mirae dgn Anna cabar aku p tegoq ex aku tuh kat sekolah nanti . kalau aku dapat p tegoq , aku nak coklat toblerone . depa cabar aku sbb depa kata yang ex aku tuh nampak macam nak tegoq aku dah lama tapi aku jea yang sombong . tahun lepas sama kelas dgn dya sepatah haram pown tak penah cakap dgn dyaa . orang dah game kitaa , takkan lah dgn muka tak tahu malu nak p tegoq . sorry lahh dah game aku nak p tegoq pulak . aku jenis macam tuh . lepas tuh dah tiga orang mangkok tuh cabar aku , hemm aku nak buat aa . tapi jarang aa tgk dya mai sekolahh . bergelak sakan kami dowk kat situ . Ika , Mirae and Anna jangan lupa aa , kalau aku dapat tegoq dya aku nak toblerone okayy :)
Semalam kami balik lewat jugak lah , lepas maghrib baru kami p tunggu bas . sebelum p tunggu bas tuh , kami dowk mengila snap picture . banyak kami snap picture , dan banyak lah yang tak elok . well , kami suka cerewet sikit pasal snap-2 picture ny . masa dowk tunggu bas , kami 4 dowk buat luahan hati pulak . terasaa lama kowt hangout semalam , padahal pukoi 4 kami sampai . balik-2 tuh mmg mata dowk mai layu . aku tidoq pukul 11 30 . mmg penat tersangat .

Semalam jugak masa dowk tunggu Anna . aku , Mirae dgn Ika lepak dulu kat food court Mydin . kalau tidak semalam mmg aku badmood gila , sebelum keluaq rumah semalam mmg mood aku terus hilang . then semalam aku story kat Ika apa jadi kat aku semalam masa balik sekolah . and then Ika cakap , jangan menaruh harapan kat seseorang , dya tak maw tgk aku jadi macam sebelum-2 ny . mmg nak nangeh whoo , masa tuh . aku pikiaq jea yang aku ada kat luaq then aku tak maw nangeh depan member-2 aku . dan semalam depa berjaya buat aku lupa sekejap pasal benda tuh , thanks wehh sayang hampaa :')
Tadi pagi Una kowl and ajak aku p buat homework kat Bj . alang-2 tak buat apa kat rumah , lebih baik aku p . daripada aku kenang-kenangan benda yang bole buat aku sakit hati lebih baik aku lepak dgn member-2 aku sbb depa paham aku . eh macam panjang pulak aku berstory , okayy lah baaabaaaiii :')









PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • 11/6/2013
  • Happy Birthday Ikwaaaaaa :D
  • 1 Jun 2013
  • Yūjin ^_^
  • ILY :*
  • asdfghjkl -.-
  • 13/5/2013
  • Happy Birthday To My Friends :D
  • Berhenti Berharap ???????
  • Merentas Desa 2013

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.