//SA
Keep calm and happy together :)
Thursday, June 27, 2013 • 4:18 AM • 0 comments




Assalammuailaikum :)

Hewheww , kali ny picture sikit jeaa . aku kejaa upload picture jeaa , haha eh punya pasal lah . dah tak taw nak upload tangg mana kan so cheq upload lah tangg sini . hahaha ! eh-2 sapakah mereka yang comey lagi lawa lagi cun yang memakai baju sekolah tuh ? hee , yeahh itu lahh muka-2 bakal chef . erkkkkk -.- haha . semalam kelab katering ada buat lawatan sambil belajar di KDU College and G Hotel . kelas katering ny ada 3 kelas jeaa . campur dgn form 5 sekali . serius , best tersangattt ! first kami p KDU dulu . ada chef ny tunjuk cara-2 nak buat macaroons . haha tak taw macaroons , search google . kitchen dya tak brapa nak besaq , so sapa-2 yang dowk belakang tuh mmg tak kan nampak lah chef tuh buat apaa . kami lah yang mangsa dowk kat belakang tuh . terpaksa lahh dengaq jea chef tuh bercakap . serius bosan gila kowt . dah lah bosan , sejuk pulak . tapi dapat lah jugak taw teknik-2 nak buat macaroons tuh . sedapppp whoo . and semalam kan tetibaa jea ex mai cakap dgn i , haha ingat kan dah lupa i ny kan . member aku pown sampai terkejut tgk dya rancak bercakap dgn aku . siap amek fon aku and add dya kat wechat , hahaha yeaa normal lah tuh ex nak kawan dgn i balik , huhu :) i dah ada crush i okayyyy !!! okay back to topikk ! dekat 2 jam lebih jugak lah dowk kat KDU tuhh . perut masa tuh dowk main okestraa baik punyaaa . then pukoi 1 macam tuh kami bertolak p G Hotel , masa tuh hujan . masuk-2 jea hotel tuh , perhhh kauu like hotel 10 bintang . mmg lawa gilos wehh . kami p G hotel sbb lunch kat sanaa . makanan kat sana mmg banyak dan sedap sangat . first makan nasi , then amek dessert . pastu bangun p amek makanan lain pulak . hahaha , mmg semalamm perut kenyang tersangat . balik-2 semalam mmg tak makan dah . tak sia-2 jugak lah bayaq 25 ringgit dapat makan kat hotel macam tuh . pukoi 3.30 baru sampai sekolahh . serius happy gila semalam .

Ingat kan semalam hari happy aku , happy disebelah petang lah . tapi bila sebelah malam mood aku bertukar . arrrgghhhhh aku macam nak p suatu tempat and nak jerit kuat-2 . aku nak lepaskan segala benda dalam hati aku ny yang membuat kan aku sakit hati and sedihh , sapa bole bawak aku ?! hemmm :/ . well , macam besa lah masalah family aku . aku jenis malas nak melawan and malas nak bercakap banyak . biaq lah sapa nak cakap aku macam-2 selagi aku bole sabaq aku sabaq . tapi bila sabaq aku dah habehh , aku takut benda lain akan jadi . mmg teresak-esak aku nangeh semalam . sbb tahan punya pasal , sakit habeh dada aku . serius ! semalam aku tak taw nak mengadu kat sapaa . aku nak kowl member-2 aku , aku takut depa busy . and nasib baik Una online WeChat . aku cerita semuanya kat dyaa . dya suruh aku nangeh puas-2 depan cermin , and try untuk senyum . aku tgk muka aku dekat cermin , siap tanya lagi kat diri sendiri . betul kea dalam cermin tuh akuu . hahaha ! aku nangeh tak selalu tgk cermin so bila tgk rasa lain muka aku masa tuh . semalam pukoi 10 dah tidoqq . heeee . then tadi aku p sekolahh . masa PJ dowk dalam kelas , aku story lagi kat Una . Una pown turut nangeh . hahaha , kami dua-2 nangeh tadi . see , Una sayang aku lah tuhh :* masa balik pulak aku story dekat Ika , Anna dgn Mirae . aku tgk Ika pown nangeh sekali . Anna dgn Mirae aku nampak depa sebak sikit . aku dah tak taw nak mengadu kat sapa . so aku mengadu aa kat depaa . thanks atas nasihat hampa untuk aku , sayang hampaa . harini pagi-2 depa dah buat aku tersenyum and ketawa semuaa . tadi masa balik dowk dgn crush aku , depa-2 tuh dowk buat lawakk . yeaa , walau macam mana pown hati aku tgh sedih . aku try happy untuk hampaa . tadi sampai rumah pown pukoi 3.45 . kali ny lambat sikit sbb lepak kat giant . aku balik awai kea , balik lambat keaa bukan orang rumah ny kesah pown . ehh-2 , panjangg pulak aku berstory okayy lahh nanti kita story-2 lagi kayy baaaabaaai :*


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Kami Tak Bercouple , Tapi Kami Bercinta :*
  • The Best Dayy :)
  • Happy Birthday To Me XD
  • SA sayang AY :*
  • Saya okay Saya dah besar :D
  • 11/6/2013
  • Happy Birthday Ikwaaaaaa :D
  • 1 Jun 2013
  • Yūjin ^_^
  • ILY :*

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.