//SA
Salam Jumaaat :)
Friday, July 19, 2013 • 12:28 AM • 0 comments
Assalammuailaikum :)

Heyy hey hey , wahhhh lama ann aku tak update blog *sambil menghitung hari* . Jyeah dekat seminggu lebih kan . Well , niat nak update tuh ada tapi tak sempat aa busy sikit . Heee . Eh-2 dah seminggu lebih jugak kita dah berpuasa rite ? Haha , alhamdulillah aku masih bole berpuasa penuh lagi setakat ny . Bekerja di bulan puasa , mmg capettttttttt *keluar bahasa Indon pulak* . Mmg penat , tapi nak buat macam mana , nak cari duit punya pasal kan . Saya okay , saya dah besar XD sabtu dgn ahad kena buat full . So tadak masa untuk rehat kan diri ny , well part time jea tadak cuti . Nak mintak tapi terasa segan pulak , haha pown boleeeee . Btw , aku p keja pakai tudung sbb aku keja di kedai tudung , sebenarnya aku masih free hair . Kangg ada pulak yang bawak mulut cakap aku ny gegeh sat-2 pakai tudung sat-2 tak . Nak berubah tuh snng tapi pelan-2 (Y)
Mayb aku keja sampai hujung bulan ny kowt . Boss aku tuh suruh buat sampai malam raya , sbb malam raya nanti bole buat duit raya , aku beban aa . Keja seminggu pown dah beban gila .
Cakap pasal raya ann ? Dah beli baju raya ? Saya dah beli dah , sebelum puasa lagi dah beli . Semangat kan saya -.- baju aku berwarna biru turquoise . Satu family biru turquoise . Raya nanti jemput lah datang rumah yea , hahaha awai kan ?
Puasa tahun ny dapat berpuasa dgn someone , sapa lagi kan , my crush . First time dapat puasa dgn cowokk yang cheq sayang , aicehhh ayat macam mintak penampaq kan ? Hope raya ny dapat beraya dgn dya , aminnnn ;*
And last , sejak dah start bulan puasa ny and sejak member-2 aku bekerja , kerenggangan menjelma tiba-2 tanpa diundang , hahaha ! Hemm , tahu lah hampa keja so tak kan tadak time untuk kami . See , macam aku . Aku tak pernah lupa hampa , selalu teman hampa balik walau keadaan macam mana sekali pown . Aku try rapat dgn hampa balik , alhamdulillah sorang dah kembali kea jalan yang duluu balik :) please lah , tak kira lah hang ada keja kea , hang busy segala bagai kea tolong lah buat kami ny wujud okayy . Bila cakap , kata aku ny tak paham perasaan orang . Hemm , nak buat gapoo dah orang cakap kita lagu tuhh . Okay lah malaih nak cakap banyak-2 , kangg ada jugak yang bosan membaca entry ny . So so so so so , nanti ada story I story dekat you alls okayy . Baabaai and selamat berpuasa :D


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Salam Ramadhan 2013 :)
  • New Post *
  • UhukUhuk :)
  • Keep calm and happy together :)
  • Kami Tak Bercouple , Tapi Kami Bercinta :*
  • The Best Dayy :)
  • Happy Birthday To Me XD
  • SA sayang AY :*
  • Saya okay Saya dah besar :D
  • 11/6/2013

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.