//SA
Hangout w/ Them
Monday, August 19, 2013 • 1:37 AM • 0 comments


Assalammuailaikum :)
Hollaaaa , harini dah start sekolah dahh . serius sat sangat . rasa tak puas cuti , mula lah beban nak pi sekolah ny , hehe . tak bole tak bole kena rajin pi sekolah nanti ketinggalan pelajaran , hahaha poyo jea xD cuti 2 minggu , mmg sakan hangout . biasa lah beg duit ada isi , selalunya beg duit aku tuh kosong kosong dan kosong . duit raya pulak dapat banyak tahun ny , tak penah-2 dapat sebegitu banyak terasa happy sekejap lahh . tapi amat menyedihkan duit raya aku dah habeh *sobsob* :'( dan beg duit aku kembali kosong kosong dan kosong lagi . hahaha ! nak simpan duit beli fon pulak lahh . serius mula rasa jelly tgk orang pakai fon yang ada android ny . dulu aku ada whatsapp , then bertukar kea wechat , whatsapp dah tak layan sangat , and last dua-2 aku tadak sekarang , haaaa ny disebabkan masalah fon yang agak bengap dan bengong yang setiap masa asyik dowk hangg jeaa kejaa -.- japp asal topik fon masuk ny .

Hehe , sebenanrnya saja nak intro panjang-2 . selalunya post aku semuanyaa pendek-2 belaka , heeee :) hari sabtu iaitu tujuh belas haribulan lapan dua ribu tiga belas bersamaan sepuluh syawal buat pertama kalinya kami hangout Gurney ! hehe suspen dokkk ? sajaa dowk buat ramai -,-' yeaa first time hangout pi sana . masa tuh duit kepok-2 wehh , hangout pown maw lah kat tempat-2 yang kepok-2 , hahaha apa aku dowk merepek ny :/ apa tuh kepok-2 ? ntah lah aku pakat bedal jea tuh >_< see , tetiba Una menyibuk kat situ selalunya dya susah benor nak keluaq , alhamdulillah berkat doa kami semua dya bole ikut jugak . kami hangout enam orang aku , Una , Ika , Malik , Alipp dgn Faris . semua dgn kapel sendiri okayyy . tgk wayang okayy , cerita percy jackson okayy . serius best gila derr movie tuhh , rugi kalau tak pegi tgkk :) thenn kami ronda-2 , snap-2 picture . and the "best moment" bilaa pi dan balik gurney naik bas yang agak kemut dan memeningkan . well , first time okay pi sana naik bas . dah lah tambang bas tiba-2 bertukar jadi mahai . masa nak pi dowk dalam bas 1 jam lebih jugak lah , and masa nak balik pulak tunggu bas macam tunggu ayam bertelur , kemutttt !! and dah dapat bas dowk dalam bas tuh dekat 2 jam ! ulang suara 2 jam . makk aii kebas bontot gue seyhhh . dgn pening semua ada . tunggu bas sebelum maghrib , sampai rumah 9.30 malam . tak kea lama tuh . tapi nak buat macam mana benda nak jadi . apa-2 pown best hangout dgn depaa . and hope nanti dapat pi lagi tapi tak maw naik bas dah okay . aku sanggup suruh kakak aku hantaq walaupown terpaksa , hahaha ! picture tuh jea yang dapat aku upload . hehe . btw , tuh fon Una , bukan fon aku . hahaha , aku dowk buat macam fon aku annn , hoho biarlahhh . okay lahhh gtg aa baaaabaaaaiii ;D


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Salam Lebaran :)
  • Holla Holli :)
  • Being Strong :')
  • Salam Jumaaat :)
  • Salam Ramadhan 2013 :)
  • New Post *
  • UhukUhuk :)
  • Keep calm and happy together :)
  • Kami Tak Bercouple , Tapi Kami Bercinta :*
  • The Best Dayy :)

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.