//SA
Holla Holli :)
Sunday, August 4, 2013 • 9:29 AM • 0 comments



Assalammuailaikum . holla holli . wahhhhh sekejap jea dah masuk 5 august , eh-2 macam tak percaya khamis ny dah rayaa !!! serius tak sabar gila nak raya ny . lama ann aku tak update blog . macam biasa , aku busy . hahaha ! haaaa nak cerita pasal hangout isnin lepas , dah seminggu baru aku nak berstory . nak buat macam mana , wifi aku ny gila bahabi sikit . lappy aku keja tak bole connect wifi , ny nasib baik lah wifi aku ny mood dya okayy , bole connect dah . agak gelong sikit wifi aku ny *baling wifi kat dinding* okayy-2 back to topik , isnin lepas bersamaan dgn 29 july , aku dgn setset aku hangout shopping baju rayaa . hehe , dah ada gaji so shopping aa . isnin tuh aku mintak cuti . cuti macam tak cuti jea , sbb shopping dekat Bj jugak -,-' nak p jauh-2 , Una tak bole . its okay . banyak barang aku beli . mmg tak menang tangan nak pegang barang siap suruh orang pegang lagi . then bukak posa sama-2 . nak tgk kasut raya aku ??? tgk picture number satu tuh . yang kasut warna biru tuh lah kasut raya aku . first time beli kasut setinggi itu , dan aku tgh berlatih untuk berjalan memakai kasut yang tinggi tuh . sbb aku dowk tgk sekarang fesyen pakai kasut tinggi-2 so aku pown nak lah jugak :p harituh aku shopping tanpa dyaa :')

Nak dekat raya ny kan . tadak kea kad-2 rayaa ny . dulu zaman sekolah rendah haaaaa , berlambak kad rayaa , hahaha . sekarang lain dah , texting , whatsapp , wechat and segala bagai tuh . tapi sekarang aku tak guna dah henset bengong tuh , hehehe aku pakai henset lama balik , henset SE aku yang guna duit raya beli dulu , cehcehceh . so wechat aku tak pakai buat sementara waktu .

Start hari jumaat harituh sampai harini , muka aku ny muka tak cukup tidoq . jangan tanya aa pasai apa . dulu bole aa tidoq petang-2 . sekarangg tak bole dah . kejaaa 12 jam start hari sabtu sampai malam raya . kadang-2 lebih 12 jam . sumpahh ! bole pengsan aku . dgn puasa segala bagai . harini dgn semalam mmg costumer ramai gilaa , tak menang tangan buat kejaa . tapi apa-2 pown gaji masuk meyhh , malam raya nanti dapat lah duit raya lebih sikit . just tinggai 3 hari jea lagi nak kejaa , then horrayyy horrayy bebas dari masalah kekurangan ketiduran . dann tahun ny mmg aku tak p buat rambut . kalau tidak tiap-2 tahun p buat rambut . sbb nyaa aku kejaa , time bila aku nak p buat , kakak aku dah booking hari selasa ny depa p buat rambut , okayyy jeles -,-' kalau tidak kakak-2 aku lah yang belanja aku shopping raya , tapi tahun ny giliran adik aku pulak , sbb aku dah keja so guna duit sendiri beli semua barang-2 raya . dan aku pown turut serta untuk belanja adik aku baju rayaa -,-' mentang-2 aku keja , tarakkkk apaaa . untuk dyaa semua bolee :) and hope sangat tahun ny dapat beraya dgn dyaa and dgn setset aku , aaaminnn . okay lah panjang sangat dah ny , soo baaabbaaaiiii :*


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Being Strong :')
  • Salam Jumaaat :)
  • Salam Ramadhan 2013 :)
  • New Post *
  • UhukUhuk :)
  • Keep calm and happy together :)
  • Kami Tak Bercouple , Tapi Kami Bercinta :*
  • The Best Dayy :)
  • Happy Birthday To Me XD
  • SA sayang AY :*

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.