//SA
I'm back
Sunday, December 8, 2013 • 9:59 PM • 0 comments


Assalammuailaikum .
Hollaaaaaa , i'm back ! setelahh sebulan rasanyaa aku tak update ann ? :/ bukan sengajaaa tapi tadakk story nak storyy sbb tuh lama tak updatee . sebelumm tuhh selamat bercutii you alls , cuti ny dowk rumah jeaa :( cakap pasai rumahhh ann , haaa nak bagitaw sikit yg aku dah pindahh , masuk semalam dah seminggu dah aku pindahh rumahh . pindahh area sg araa , lahaiii jauhh dari member-2 aku , hahaha cehhh sebelum ny pown aku dowk jauhh dari depaa jugakk . bole tahan lah best dowk kat sini , sunyii jeaa . aku macam besaa aa , dowk terperap kat dalam rumahh . budak-2 kat sini macamm hemm hehehe , nanti-2 lah aku bergaul dgn depaa tuhh . mmg best bila pindah rumahh , dekat brapa hari jugakk lah badan aku sakit-2 sbb angkat barang-2 semuaa , ulooooo mmg terbaikk ahh . dah lahh rumah ny tangga banyakk , mmg bole kurus kalau tiap-2 hari turun naik tangga jeaa . pindahh rumah jeaa , sekolah tak pindahh pown . sekolahh dekat jeaa pown . tapi kali ny mayb naik bas pulak ahh . btw , tahun depan aku dah form 5 . oh mai gadd :O macam tak cayaa , setahunn jea lagii . and tahun depan SPM , hehehe SPM candidate 2014 ny , hahaha xD

Second story , haaa usha picture-2 atas tuhh . masa tuh hari sabtu , bersamaan 30 November . kami hang out Pranginn . best hangg ramai-2 . yeaa lahh first time dapat hangg dgn cik UE tuhh kat Prangin ann . dapat pulak hangg dgn dya tuhh lagi lahh best , hahaha . kami hang 7 orang jeaa . pi pranginn banyak benda yg akuu nakk sangat beli , jam yg aku cakap aku nak sangat tuhh ada kat pranginn , errr time beg duit aku keringg jugakk lahh benda tuhh nak adaaa . dowk nampakk tahun depan jugak ahh aku beli jam tuhh , sokayy :( sekarangg duit pown dowk mai tadakk , nak kejaa pikiaq 10 kali jugakk . kalau keja macam manoo nak hangg :( macam menyesal pulak tak terima keja harituh , hemm sokayy lahh lagi pown malaihh aa nak kejaa , hahahaha pown bolee .

Okayy lahh , lagi banyakk aku story lagi banyakk aku merepek sorangg-2 , so daaaaaaaaa ;D


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • Holiday w/ them ♥
  • Salam AidilAdha :)
  • Happy Birthday Mirae :)
  • #ThrowBack :'(
  • Happy Birthdayy AY :D
  • Hangout w/ Them
  • Salam Lebaran :)
  • Holla Holli :)
  • Being Strong :')
  • Salam Jumaaat :)

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.