//SA
2014 , please be nice :')
Saturday, January 4, 2014 • 9:22 AM • 0 comments
Assalammuailaikum
Heyyyy heyyy wahhhh blogg aku ny macam diabaikan jea o_O hahaha mmg pownn . btw , Happy New Year , maaf lambat sikit :D omg omg omg , aku dah 17 . hahaha macam tak cayaa gila tersangat , dah jadi senior kat sekolahh whoo ^_^ andd mangsa SPM :/ tahun ny mmg last so kena buat betul-2 lahh . tadak dah lah istilah nak main-2 lagi . 2 haribulan dah start sekolah , macam besa lahh sekolah yg sama , kelas pown yg sama . dah jadi senior lahh kann . tapi kat sekolah tuhh , budak form 5 aku nampak setengah jeaa yg ramainyaa dgn budak form 4 . jalan dgn budak form 4 mmg terasa macam aku ny maseh form 4 jugakk , hahaha siann , nanti lama-2 okay kowt . tahun ny semua cikgu tukaq , kecuali cikgu pendidikan agama , and pengetua pown dah tak ajar , macam tak best jeaa . ahhhh tak kesahh lahh janji aku bole belajaq , dgn classmate gila-2 , semua satu kepala mmg terbaik :D

Tuhh pasai sekolahh . sebulan lebih cuti sekolah terasa kejap jeaa . cuti harituh tak pi mana pown . dowk kat rumah , terperap jeaa kat rumahh , bosan bhaiiii -.- kalau aku ada transport mmg aku tak melekat dowk kat rumahh . btw , cakap pasai transport . besa lah dah pindah rumahh . pi sekolah ada org hantaq balik sekolah naik bas , so semua dowk buat pelik lahh , ada yg tak caya pown adaa , hahaha -.- dan ramai yg naik motor pi sekolahh yea lah mentang dah ada lesen , padahai dalam hati wehhhh jeles gilaa bapak betul :/ tunggu aku pi sekolah bawak keta pulakk , hohohoho xD

Now , aku still dgn alipp lagi . dah 5 bulan lebih nak masuk 6 bulan . macam-2 jadi aihhh tapi kami masehh sama-2 kuatkan relay ny , aicehhhhhh poyo japp :D tahun ny kan dya dah tak sekolah . so pi sekolah asyik teringat dya jeaa time lalu kat tempat-2 yg berkaitan dgn kami . yeaa lah banyak tempat-2 kami lepak dulu , kenangan kamii bersamaa , hehehe :') tadak masalah-2 org ketigaa bagaii ny semuaa , just adaa lah problem aku sendiri . nak cita tapi ahhhh malas . tak peaa biaq lah aku paham sendiri . dya ada untuk aku pown dah cukup . tapi sometime lahh ada terasa jugak dgn perangai dya skrg , nvm aku tak kesahh , janji dya setia aku pown setia ann . kalau jujur sangat tak bole , aku ny terlebihh jujur sangat takut pulakk org terasa . dya pown dah banyak bagi aku happy , dya pown paling lamaa aku penah kapel , hope dya hargai apaa yg aku dah buat . sbb aku sayangg dya sangat :') lepasni mmg dah jarang jumpaa . tuh pown belum tentu tiap-2 minggu nak jumpaa . takk peaa asalkan aku bole text dgn dyaa , otp dgn dyaa . apa-2 pown iloveyou Aliff Yasqi :*

Okayy okayyy dahh-2 aku dah mengantuk dahh ny , so waa chaww duluu baabaaii :D


PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • I'm back
  • Holiday w/ them ♥
  • Salam AidilAdha :)
  • Happy Birthday Mirae :)
  • #ThrowBack :'(
  • Happy Birthdayy AY :D
  • Hangout w/ Them
  • Salam Lebaran :)
  • Holla Holli :)
  • Being Strong :')

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.