//SA
Tiada Tajuk .
Tuesday, April 8, 2014 • 6:46 AM • 0 comments
Hai Assalammuailaikum :)
Wuuuu , sekian lama tak update blogg , rinduuu aku dakkk ? hahahaha confirm and pasti rindu aku kan . 3 bulan aku abaikan blogg cantikssss cunsss aku ny ann , hemmm actually bukan tak nak updatee , tapi hahahaha ntahh lahhh kemainn malas nyaa nak update blog , and today aku kembali nakk mengupdate post balikk . kejapp nyaa dah masuk bulan 4 , macam tak cayaa jeaa tinggal brapa bulann jeaa nak espiyemmm wehhh :3 and aku still watlek watpiss lagi , hahahaha ehh aku tgh study hard skrg nyy , selepas UP1 akuu macam hancursss sikit , hehehe sbb tuh lahh aku dowk study hard skrg , dulu subjek math paling malas dan liat nakk buat , tapi skrg aku dah bole fokus kat subjek tuh and subjek sejarahh . coz 2 subjek tuhh dari dulu lagi akuu asyik gagal jeaa , sejarah lulus math gagal , math lulus sejarah gagal . haihhhhh betapa tekun nya aku jawab exam up1 tuh and last-2 markahh macamm hemmmm . kira cukup-2 makan lahh :D banyakk benda dahh jadi but aku malaih aa nak story katt sini . tuh lahh dulu rajin jeaa update skrg dah makin malas . nanti aku try lah rajin-2 kan yeaaa :) okayy mayb takat sini jea kowtt , sbb tadak story nakk story aa , aku update post ny sbb nak 'cuci blog' aku yang berhabuk ny , hahahahs so daaaaaaaa ;D




PASTFUTURE
SyiraAnuar

Syira , Sixteen , Penang . welcome to my Blogg . click love to follow me :) thanks .
TWEET TWEET
H I S T O R Y

  • 2014 , please be nice :')
  • I'm back
  • Holiday w/ them ♥
  • Salam AidilAdha :)
  • Happy Birthday Mirae :)
  • #ThrowBack :'(
  • Happy Birthdayy AY :D
  • Hangout w/ Them
  • Salam Lebaran :)
  • Holla Holli :)

  • D' Credits
    © Skin by Nur Aliaa Header by SA.